Hidradenitis supperativa

Hidradenitis supperativa is een zeer vervelende vorm van acne. Deze huidaandoening is chronisch van aard en veroorzaakt veel klachten. Zo ontstaat er onderhuids littekenweefsel wat gepaard gaat met behoorlijk veel pijn. Ook pusvorming en bijbehorende fistels kunnen een groot effect hebben op uw dagelijks leven. De aandoening komt voor in alle gebieden waar grote zweetklieren zitten. Gelukkig zijn er bij Aj Skin Clinic verschillende behandelmethodes mogelijk. Zo kan Hidradenitis supperativa ook in uw situatie doelgericht worden aangepakt.

Eerste stap

Een chronische huidziekte is ontzettend vervelend. Er zijn bij het ontstaan genetische factoren van belang waar u zelf helaas geen invloed op heeft, maar toch staat u niet helemaal machteloos. Heeft u altijd al willen stoppen met roken? Om de klachten van Hidradenitis supperativa te verminderen is het van belang om af te rekenen met de sigaret. Ook overgewicht heeft vaak een nadelig effect op deze huidaandoening.

Maatwerk behandeling

U kunt bij Aj Skin Clinic terecht voor Acnetherapie op maat. Hidradenitis supperativa kan ontstaan op alle leeftijden en bij alle huidtypes. Acne heeft niets te maken met een slechte hygiëne en kan bij iedereen voorkomen. Wij begrijpen dat een huidaandoening veel nadelige gevolgen voor u kan hebben. Door te kiezen voor onze behandelingen zult u zich snel beter voelen, omdat de therapie volledig op uw huid wordt afgestemd.

Gratis intake

Tijdens de intake neemt onze therapeut de tijd om uw huid te analyseren. Gratis en uiteraard geheel verblijvend wordt uw huidaandoening besproken. Er wordt gekeken welke problemen u ondervindt. Het behandelplan kan bestaan uit verschillende vormen huidtherapieën. Deze zijn er allemaal op gericht de klachten van hidradenitis supperativa zo snel mogelijk te verminderen. Ook de huidverzorging thuis speelt hierbij een rol en zal onderdeel uitmaken van de behandeling.

Lasertherapie, de behandeling van Hidradenitis supperativa

Laserontharing is de ideale oplossing om voor altijd af te reken met ongewenste haargroei. Maar lasertherapie bij Aj Skin Clinic is ook zeer geschikt voor de behandeling van chronische huidaandoeningen zoals hidradenitis suppurativa. Door de laserbehandeling zal niet alleen de haarwortel worden vernietigd, het zal ook ontstekingen en pijnklachten verminderen. Deze behandeling kan u dus in korte tijd veel kwaliteit van leven teruggeven.