EMB bloodtest

Ontdek hoe gezond je bent met een EMB bloedtest

Welke problemen kunnen met behulp van een EMB bloed test

Een EMB, dat staat voor Energetische Morfologische Bloedtest is een test die veel zegt over je fysieke gesteldheid. Je kunt deze test laten uitvoeren als je klachten hebt waar je de vinger niet op kunt leggen om de oorzaak te vinden. Vermoeidheid, slecht slapen, hormonale onbalans of een algeheel gevoel van malaise kunnen erop wijzen dat je een tekort hebt aan bepaalde vitaminen of mineralen. In plaats van lukraak supplementen te gaan slikken in de hoop dat je klachten over gaan kun je met een EMB bloedtest laten uitzoeken of er iets mis is waar je gericht iets aan kunt doen.

Welke problemen kunnen met behulp van een EMB bloed test

Met een EMB bloedtest kunnen verschillende waarden worden gecontroleerd. We lichten er een paar uit:

• Een tekort aan vitaminen zoals vitamine B1, C, A en D
  • Een tekort aan mineralen zoals ijzer, zink en magnesium
  • De pH balans in je bloed
  • De opname van vitamine B12 in het bloed
  • De toxiciteit van het bloed, oftewel: zitten er te veel gifstoffen in je lichaam
  • De status van adrenaline, die onder andere aangeeft of je veel stress hebt
  • Is er sprake van een virus of bacterie die klachten kan veroorzaken
  • Het gehalte rode en witte bloedcellen en het hemoglobine gehalte worden gemeten

Bij AJ Skin Clinic voeren we deze test uit en je krijgt zo snel mogelijk de uitslag. Deze uitslag, en voor zover van toepassing een behandelplan, nemen we met je door in een vervolg consult.

Maak nu een afspraak voor een EMB bloed test

Maak je je zorgen over je gezondheid en denk je dat de oorzaak mogelijk in het bloed te vinden is? Maak dan een afspraak voor een EMB bloedtest bij AJ Skin Clinic. Je kunt zelf een afspraak voor een intake inplannen op onze website. Natuurlijk is het ook mogelijk om telefonisch een afspraak te maken. Bel dan met telefoonnummer 085 743 01 22.