Definitief Ontharen

Ben jij ook al het scheren zat, heb je voortdurend last van stoppels en kan je wel huilen als het weer tijd wordt om je haren te harsen? Overweeg dan eens om je haren met een paar afspraken definitief te laten verwijderen met laser ontharen.

Definitief ontharen dankzij de Duetto MT EVO

De Duetto MT EVO is een hypermoderne en geavanceerde laser, die dankzij MT technologie veel pijnlozer is dan andere lasers. Dankzij het feit dat de laser per golflengte minder fluences gebruikt, is de laser niet alleen aangenamer voor je, de kans op complicaties wordt ook meteen een stuk kleiner. De pijn helemaal wegnemen kan niet en hoeveel pijn het doet, ligt aan het gebied dat je definitief wil ontharen, maar pijnlijker dan harsen is het zeker niet. Even doorbijten dus, om voor altijd van je vervelende overbeharing af te zijn.

Voor ieder huidtype

Niet iedereen heeft het zelfde huidtype en ieder huidtype vraagt om een gespecificeerde en unieke behandeling. Het grootste verschil zit in het type laser dat nodig is voor een donkere huid en het type laser dat nodig is voor een lichte huid. Wanneer je de huidtypes indeelt volgens de populaire Fitzpatrick classificatie, dan moet je een onderscheid maken tussen de huidtypes I t/m III-IV en huidtypes IV t/m VI. Om die eerste en aller lichtste groep van huidtypes definitief te ontharen, heb je de Alexandrite laser nodig. Voor de tweede groep huidtypes met een donkerdere huid, moet je voor laser ontharen gebruik maken van een Nd:YAG laser. Beide lasers maken onderdeel uit van de Duetto MT EVO. Daarnaast biedt de Duetto MT EVO ook de mix technologie aan. Wat voor huidtype je dus ook hebt, bij  AJ SkinClinic kan je terecht.