ACNELAN

Acnelan2018-01-30T15:14:59+00:00

De Acnelan intakegesprek

Voorafgaand aan de Acnelan behandeling vind er altijd een kosteloos intakegesprek plaats. Hierin worden uw wensen en verwachtingen besproken en krijgt u deskundig advies van de huidtherapeut. Zowel de voor- als de nadelen van Acnelan behandeling worden met u doorgenomen.

De Acnelan behandeling

De Acnelan behandeling is samengesteld uit verschillende zuren en wordt aangeboden als een gelaatsmasker in gelvorm. De gecombineerde ingrediënten hebben een diepe zuiverende werking op de huid. Na de inwerktijd volgt de nazorg voor u huid. U zult na een behandeling versteld staan van het resultaat. Afhankelijk van de ernst van acne wordt er tijdens het intake gesprek besproken hoeveel behandelsessies u nodig zult hebben.

Wordt de behandeling vergoed?

Het is mogelijk dat, wanneer u aanvullend verzekerd bent, de acne behandeling vergoed word.  Dit is afhankelijk van de zorgverzekeraar en de polis. Wij adviseren u contact op te nemen met de zorgverzekeraar en u te laten informeren.

Het baanbrekende acnelan voor de behandeling van de huid met acne en overmatige talgafscheiding, combineert een intensieve professionele methode in de praktijk, op basis van het acnelan pack, met een onderhoudsbehandeling thuis aan de hand van een volledige lijn producten. Het betreft een allesomvattende en gelijktijdige aanpak van de verschillende factoren die de aandoening veroorzaken (hyperkeratinisatie van de opperhuid, overmatige androgeenproductie, toename van de talgproductie, overmatige bacteriegroei, chronische ontstekingen en blijvende hyperpigmentatie), voor een doeltreffende controle van de huidverschijnselen bij acnegevoelige personen en de vermindering van de gevolgen ervan:

Uw voordelen

· Vermindert roodheid en puisten

· Controleert de groei van bacteriën

· Verzacht post-acne hyperpigmentatie ( littekens, pigmentvlekken als gevolg van acne)

· Vertraagt het talgklierproductie

· Reinigt de poriën

· Remt de afscheiding van vette zuren

· Ontstekingsremmend effect

· Persoonlijk advies op maat en begeleiding

TCA Peeling
Tarieven